انتخاب لباس نامزدي متناسب با رنگ پوست

لباس نامزدي متناسب با رنگ پوست

مراسم نامزدي يكي از به ياد ماندني ترين مراسم براي هر عروس و دامادي محسوب مي شود و انتخاب لباس نيز يكي از مهمترين دغدغه هاي خانم ها براي مراسم نامزديشان است. دقت داشته باشد كه گران بودن لباس ملاك بر زيبايي آن نخواهد بود. لباسي شما را زيبا نشان خواهد داد كه از همه لحاظ با اندام شما تناسب داشته باشد.

لباس نامزدي متناسب با رنگ پوست

مراسم نامزدي يكي از به ياد ماندني ترين مراسم براي هر عروس و دامادي محسوب مي شود و انتخاب لباس نيز يكي از مهمترين دغدغه هاي خانم ها براي مراسم نامزديشان است. دقت داشته باشد كه گران بودن لباس ملاك بر زيبايي آن نخواهد بود. لباسي شما را زيبا نشان خواهد داد كه از همه لحاظ با اندام شما تناسب داشته باشد.

در خريد لباس نامزدي در ابتدا به اين نكته توجه كنيد كه آيا بعد از مراسم نامزدي جشن عقد خواهيد داشت يا خير؟ نكته بعدي فاصله يمراسم نامزدي تا جشن عروسي مي باشد. اگر قرار نيست جشن عقد داشته باشيد و فاصله نامزدي تا عروسي زياد است بنابراين مي توانيد لباس پر زرق و برق تري انتخاب نماييد در غير اين صورت بهتر است به سراغ لباس هاي ساده تر برويد.

مدل لباس نامزدي 

در انتخاب مدل لباس نامزدي و در واقع كوتاه يا بلند بودن لباس نامزدي بايد به اين فكر كنيد كه قرار است لباس عروسيتان چگونه باشد؟ اگر قصد داريد لباس عروس بلند و دنباله دار انتخاب كنيد بهتر است لباس نامزدي را نسبتا كوتاه انتخاب نماييد.البته دقت كنيد كه لباس نامزدي خيلي هم كوتاه نباشد تا وقار و متنات يك عروس خانم در ظاهر شما نشان داده شود. بهتر از براي لباس نامزدي به سراغ پيراهن و براي لباس عقد به سراغ لباس هاي پف دار تر برويد در واقع چيزي مابين لباس نامزدي و عقد.

براي لباس نامزدي بهتر است به سراغبلوز و دامن و يا لباس هاي دخترانه فانتزي برويد و اگر قرار است مراسم نامزدي شما بسيار رسمي برگزار شود انتخاب كت و دامن مي تواند گزينه مناسبي باشد. در انتخاب لباس نامزدي و در كل هر لباسي بايد به فرم بدنتان دقت و لباس را متناسب با فرم بدن انتخاب نماييد. مثلا لباس تنگ شما را اذيت و در طول برگزاري مراسم معذب خواهيد بود و اگر لباستان گشاد باشد اندامتان بزرگ تر از حد واقعي نشان داده مي شود. اگر قدتان بلند است مي توانيد از لباس هاي پف دار استفاده كنيد و اگر چاق و قد كوتاه هستيد مي توانيد لباس هاي پرنسسي انتخاب نماييد تا شما را زيبا تر نشان دهند. عروس خانم هايي كه پايين تنه چاقي و بالا تنه كوچك و لاغري دارند بهتر است پيراهني با بالاتنه كوتاه و دامن خطي انتخاب نمايند. اگر تمام قسمت هاي بدنتان چاق است پوشيدن يك دامن نامتقارن و يك مدل خطي كه باتنه تنگي داشته باشد مي تواند به زيبايي شما بيفزايد.

 

رنگ لباس نامزدي

در انتخاب رنگ لباس ابتدا لازم است به رنگ پوستتان توجه كنيد. اگر رنگ پوستتان روشن است توصيه ما به شما انتخاب لباس هايي با رنگ تيره مي باشد و جلوه ي زيبايي خواهد داشت ولي رنگ هاي روشن شما را بي حال و رنگ پريده نشان خواهد داد. اگر رنگ پوستتان گندمي است پيشنهاد مي كنيم به سمت انتخاب لباس هايي با رنگ روشن برويد. حال به انتخاب رنگ لباس نامزدي مي پردازيم:

براي مراسم نامزدي بهتر است به سراغ لباس هايي با رنگ هاي سفيد و نباتي نرويد زيرا از اين رنگ ها در مراسم عروسي استفاده مي شود و استفاده آن در مراسم نامزدي جالب نخواهد بود. اگر رنگ پوستتان روشن است و دوست داريد رنگ تيره انتخا كنيد پيشنهاد ما رنگ هايي مثل قرمز، آبي نفتي و … و اگر رنگ پوستتان تيره است و علاقه به رنگ هاي روشن داريد مي توانيد به سراغ رنگ هايي مثل صورتي، ياسي و يا گلبهي و … برويد. اين روزها بسياري از زوج هاي جوان علاقمند به ست كردن لباس هايشان دارند. اگر قصد اين كا را داريد مي توانيد پيراهن داماد را متناسب با لباس عروس انتخاب نماييد و يا اگر از پاپيون يا كراوات استفاده مي كند رنگ كراواتش با رنگ لباس عروس ست باشد.

منبع :انتخاب لباس نامزدي متناسب با رنگ پوست 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.